środa, 20 października 2010

Wyjazd do Rytra

Wieczorem 15.10.2010r. Radni, Sołtysi Gminy Puck wraz z Panami Wójtami udali się z wizytą do zaprzyjaźnionej Gminy w Rytrze. Podróż trwała całą noc. Po przyjeździe na miejsce udaliśmy się do pokoi w hotelu "JANINA" i po pół godzinie zeszliśmy na śniadanie. Po śniadaniu wraz z Panem Wójtem Gminy Rytro udaliśmy się zwiedzać przepiękną okolicę. Pojechaliśmy do Starego Sącza zobaczyć Ołtarz Papieski, przy którym w 1999r. Papież Jan Paweł II odprawiał Mszę Św. Po zwiedzeniu całego obiektu wróciliśmy do Rytra a następnie udaliśmy się na Górę Zamkową z kont rozciągał się piękny widok na okolicę. Pogoda była super, więc widoczność dobra. Po zejściu z góry udaliśmy się spacerkiem po Rytrze. Do hotelu wróciliśmy wieczorem, kiedy zeszliśmy na kolacje czekali na nas Gospodarze: Pan Wójt, z-ca Wójta, Sołtysi i wspaniała kapela góralska. Bawiliśmy się do późnych godzin nocnych. Na drugi dzień udaliśmy się dalej w góry, jednak pogoda była mglista więc nie było nic widać. Po obiedzie pojechaliśmy na krótko na Słowację a po kolacji udaliśmy się w drogę powrotną. Pomimo, że wyjazd był krótki warto było pojechać aby oderwać się trochę od codzienności no i zobaczyć piękne góry.