niedziela, 27 grudnia 2009

KRÓL HEROD

Aktorzy z Gnieżdżewa przygotowali scenkę o Królu Herodzie. Jest to scenka częściowo odtworzona po 40-tu latach. Wiele czasu po tylu latach zajęło odtworzenie tekstów-dialogów. Jednak wspólnymi siłami się udało! Zespół kolędniczy zaczął odwiedzać Mieszkańców Gnieżdżewa od niedzieli 27.12.2009r i potrwa do czasu obejścia całej wsi.Po dzisiejszej kolędzie, wiadomo ze Mieszkańcy tego typu imprez potrzebują i oczekują. Nasi kolędnicy zostali wszędzie bardzo miło przyjęci. Kolędnikom dziękuję za trud, pracę i serce włożone w przygotowanie i kolędowanie a Mieszkańcom za miłe przyjecie grupy kolędniczej.Próby, spotkania odbywały się w Wiejskim Klubie Kultury, również kostiumy opracowano wspólnie w Klubie.
Dziękuję wszystkim którzy przyczynili się do tego, aby nasze przedstawienie wypadło dobrze. Oddzielne podziękowanie dla Pani Hani, która uszyła część kostiumów.
Zespół kolędniczy:
- Zygmunt Białk - król
- Jerzy Rinca - rycerz
- Józef Roszman - anioł
- Edward Budzisz - śmierć
- Edmund Kollek - diabeł
Całość prowadzili i opracowali: Jan Ellwart i Dorota Ferra
Król Herod

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jestem pod wrażeniem,czekałam długie lata na to przedstawienie, aż się dzisiaj doczekałam.Brawo!

Maria Szefka pisze...

Dziękuję za słowa uznania, cieszę się że się podobało.

Anonimowy pisze...

Bardzo śliczne to przedstawienie. Przy okazji chciałbym powiedziec że jestem dumny jako mieszkaniec Gnieżdżewa,że mamy taką super panią sołtys w tylu inicjatywach pani się udziela,zawsze wysłuchuje pani wszystkich uwag i stara się znalezc jakieś rozwiązanie.Zrobiła pani więcej niż ktokolwiek by się spodziewał,dziękuje pani za to i zyczę dalszych sukcesów już w Nowym Roku

Maria Szefka pisze...

Cieszę się bardzo, że trafiliśmy w sedno, że sprostaliśmy oczekiwaniom Mieszkańców, dziękuję za pochwałę, ten komentarz dodaje nam skrzydeł. Jednak co się tyczy Króla Heroda, jest to praca całego zespołu, to ja jestem dumna i się bardzo cieszę , że mam taką pomoc, wsparcie, że mam takich Mieszkańców. Cieszylibyśmy się bardziej gdyby dołączyli do nas ludzie młodzi. Dziękuję.Życzę również wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Nie spodziewaliśmy się pieniędzy za występ, ale skoro są to się cieszymy i uzgodniliśmy, że przeznaczymy je na zabawę karnawałową dla dzieci.