środa, 24 kwietnia 2013

Wycieczka

W dniach 19.04.2013 - 23.04.2013r. Urząd Gminy w Pucku zorganizował wyjazd studyjny dla: Sołtysów, Radnych, właścicieli kwater agroturystycznych na którą pojechałam. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy Wrocław, zwiedziliśmy: Panoramę Racławicką, Ostrów Tumski, Katedrę, Stary Rynek. Następnie pojechaliśmy do Polanicy gdzie mieliśmy zakwaterowanie w pięknym hotelu Polanica. Wieczorem udaliśmy się na spotkanie z Wójtem i Sołtysami Gminy Kłodzko, które odbyło się na sali w Jaszkowej Dolnej. Następnego dnia wcześnie rano udaliśmy się do Pragi, tam widzieliśmy: Hradczany-Zamek Praski, ogrody i dziedzińce zamkowe, uroczystą zmianę wart, Katedrę Św. Wita, panoramę Pragi, Most Karola i wiele innych bardzo ciekawych i pięknych miejsc. Wróciliśmy do hotelu późno wieczorem. Następnego dnia rano pojechaliśmy do ADRSPACH gdzie zwiedziliśmy Narodowy Rezerwat Przyrody w Czechach - Skalne Miasto. Wrażenia nieopisane, dlatego nie będę przedstawiać co widzieliśmy - bo po prostu się nie da. Następnie pojechaliśmy do Wambierzyc tak zwanej Dolnośląska Jerozolima, gdzie podziwialiśmy przepiękną bazylikę. Późnym popołudniem wróciliśmy do hotelu i po posiłku zwiedziliśmy piękną Polanicę. Następnego dnia udaliśmy się do Kłodzka na spotkanie z władzami Urzędu Gminy Kłodzko a następnie zwiedziliśmy Kłodzko - między innymi Twierdzę Kłodzką, po obiedzie udaliśmy się w drogę powrotną, niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Wszystkie dni towarzyszyli nam przewodnicy, którzy we wspaniały sposób przybliżyli nam piękno Kotliny Kłodzkiej oraz Czech. Dodam tylko, że są to tak bogate tereny, że ledwie "liznęliśmy" wiadomości. Gorąco dziękujemy Wójtowi Gminy Puck za zorganizowanie tego wspaniałego wyjazdu, za opłacenie autokaru i biletów wstępu, natomiast hotel i posiłki opłaciliśmy we własnym zakresie. Szczególnie dziękuję Zastępcy Wójta, który nam towarzyszył i wszystkim się zajął.

Wycieczka do Kłodzka

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się że w tej miejscowości liczą się tylko imprezy brak przedszkola dla dzieci, placu zabaw, dziurawe drogi czy też przejerzdzające przez naszą miejscowość od pierwszego marca - dzięki decyzji naszych panów radnych którzy zamkneli drogę przez radary - ciężkie samochody ciężarowe które nie dość że rozjeżdżają nam drogi to jeszcze stważają duże zagrożenie dla dzieci idące do lub ze szkoły ale co tam niema jak dobra zabawa.

Maria Szefka pisze...

Witam anonimowego(brak odwagi aby się przedstawić).
Nie wiem skąd tyle goryczy ale dlaczego nie komentuje sprzątania wsi, wizyty lekarzy i innych ważnych wydarzeń w naszej wsi. Każdy człowiek potrzebuje odpoczynku (ja również), nie musiałam ujawniać mojego wyjazdu, jednak uważam, że blog jest mój i nikt nie może mi dyktować co piszę. Życzę więcej optymizmu a na wszystkie prace przyjdzie czas (np: równanie dróg gruntowych, klejenie dziur w ulicach asfaltowych, modernizacja stawu z placem zabaw i wiele innych, ale tego pewnie anonimowy nie zauważy ani nie doczyta.
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Z tymi ciężarówkami to święta racja strach puścić dzieci same do szkoły.

Maria Szefka pisze...

Też wolałabym aby te ciężarówki jechały prosto na Władysławowo, ale mnie nikt nie pytał o zdanie a nawet gdyby to i tak sołtys nie ma głosu.
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

"Sprzątanie wsi , wizyty lekarzy i inne ważne wydarzenia" proszę szanownej pani mamy XXI wiek a pani chwali się osiągnięciami rodem ze średniowiecza. Od kilku lat mydli pani mieszkańcom oczy nowym placem zabaw i zasypanym stawem kiedy zobaczymy jakieś efekty bo już ciężko być cierpliwym w tej sytuacji.Analizując pani kadencje sołtysa ciężko nie dojść do wniosku że całą swoją uwagę skupia pani na działalności KGW czyli na dobrej zabawie pani i pani przyjaciół.Maria Szefka mistrzyni INNYCH WAŻNYCH WYDARZEŃ. Ja także jak większość osób piszących komentarze pragnę zostać anonimowy i nie z powodu braku odwagi jak się pani wydaje ale z powodu obawy przed dalszą spokojną egzystencją w tej miejscowości POZDRAWIAM

Maria Szefka pisze...

Widzę, że anonimowy jest niedouczony i ma pojęcie o mało sprawach. Otóż średniowiecze to lata około 378 - 1517 a USG wynaleziono około 1940r. Jeśli chodzi o lekarzy to proszę podać choćby jedną wieś w Gminie Puck, gdzie odbywały się bezpłatne badania USG jak u nas. Czytanie u anonimowego również słabe, bo NIGDY nie pisałam nic o zasypaniu stawu. Staw musi pozostać jest to zbiornik wszystkich wód opadowych, natomiast termin jego modernizacji nie zależy ode mnie (również brak wiedzy). Co się tyczy KGW, to kobiety obsługują wszystkie imprezy gminne ( dożynki, festyny, Święto Ludowe, Dzień Seniora i wiele innych). Nikt nie będzie mi wybierać Przyjaciół, to moja sprawa z kim spędzam wolny czas i jak się bawię. Anonimowy pewnie nawet psa nie ma i dlatego zazdrości mi Przyjaciół. Nadal twierdzę, że anonimowy nie ma ani krzty odwagi, jeżeli te komentarze są takie słuszne to dlaczego obawia się spokojnej egzystencji, Mieszkańcy powinni mu podziękować za odwagę. Co się tyczy Sołtysa, skargi przyjmuje Wójt Gminy Puck Pan Tadeusz Puszkarczuk a co się tyczy anonimowego skoro tak źle w Gnieżdżewie to niech się wyprowadzi( najlepiej poza granice naszej Gminy).