środa, 15 września 2010

REWIZYTA

14.09.2010r. 2 osobowe delegacje z Kół Gospodyń Wiejskich z Gminy Puck i Władysławowa pojechały z rewizyta do Koleżanek z Kół Gminy Smętowo Graniczne. O godz. 9.00 wsiadłyśmy do autokaru, a wraz z nami Pan Wójt, Pan Starosta , Pan Bronek a także dwie Koleżanki z zespołu "Kaszubianki", które grały i śpiewały w autokarze i na gościnie. Naszym pierwszym przystankiem była Katedra w Pelplinie, gdzie Pani przewodnik oprowadziła naszą grupę. Następnie udaliśmy się na grób bł. ks.bp. Konstantyna Dominika gdzie zostały złożone kwiaty i zapalone znicze a po krótkiej modlitwie udaliśmy się w dalszą podroż. Kilka minut po 13 podjechaliśmy pod budynek G.O.K. w Smetowie, gdzie czekały na nas Koleżanki oraz władze Gminy Smętowo, które przygotowały dla nas obiad. Podczas obiadu była wymiana informacji o Kołach, Gminach, osiągnięciach. Nie zabrakło też kwiatów i upominków. Po smacznym obiedzie udaliśmy się autokarem na przejażdżkę po Gminie Smętowo. Zwiedziliśmy gabinety rehabilitacji, w których był nowoczesny sprzęt, stary kościółek oraz Klub Kultury gdzie były przepiękne prace dzieci, które biorą udział w terapii zajęciowej. Następnie wróciliśmy do G.O.K., gdzie przy kawie i ciastku śpiewaliśmy, wymienialiśmy poglądy i informacje na temat pracy K.G.W.
Wieczorem zadowoleni i uśmiechnięci wróciliśmy do domów.
Dziękujemy Koleżankom z K.G.W. z Gminy Smętowo za miłe przyjęcie i myślę, że nasza współpraca będzie trwać i się rozwijać.
Dziękujemy również Panu Wójtowi, Panu Staroście i Panu Bronkowi za finansowanie naszego wyjazdu.