sobota, 20 czerwca 2009

Budynek socjalny

Mam bardzo dobrą wiadomość, otóż w dniu 18.06.2009r. na Sesji Rady Gminy Puck, dowiedziałam się, że Pan Wójt postanowił przeznaczyć środki na projekt budynku socjalnego na boisku w Gnieżdżewie.
Jest to tym bardziej dobra wiadomość, gdyż nareszcie powstanie lokal z którego będą mogli korzystać wszyscy (nie tylko piłkarze). Jak wiemy nasze boisko jest znacznie oddalone od zabudowań więc mamy problem z przechowywaniem sprzętu sportowego lub organizowania różnego typu imprez.
Żeby budynek ten zaczął w miarę szybko działać, potrzebna będzie praca społeczna, gdyż w Urzędzie Gminy nie ma środków na dalsze działanie. Liczę, że środki na materiały budowlane uda mi się załatwić od Firmy "DIPOL" (wstępne rozmowy już przeprowadziłam).
Mam nadzieję, że wspólnymi siłami uda się nam wybudować tak potrzebny budynek.

Brak komentarzy: