środa, 25 marca 2009

"To ja wiosna"

W sobotę 21.03.2009r. korzystając z zaproszenia koleżanek z KGW w Leśniewie, miałyśmy okazję uczestniczyć w spotkaniu pod hasłem: "To ja wiosna".Wiosna kojarzy nam się ze słońcem, ciepłem
i radością czyli czymś przyjemnym, tak też czułyśmy się w Leśniewie gdzie przywitano nas wiosennym akcentem. Każda z Pan dostała tulipana, następnie zajęłyśmy miejsca przy ślicznie udekorowanych
i suto zastawionych stołach.
Na początek w kilku słowach przywitała nas Przewodnicząca miejscowego Koła następnie Pan Wójt Tadeusz Puszkarczuk oraz Pan Brunon Ceszke. Przy okazji złożono gratulacje i wręczono kwiaty Pani Annie Pomieczynskiej,która ponownie została wybrana na Wojewódzką Przewodniczącą KGW.
Po części "oficjalnej" przy muzyce na żywo wspólnie śpiewałyśmy i uczestniczyłyśmy w konkursach przygotowanych przez Gospodynie z Leśniewa.W miłym towarzystwie czas upłynął bardzo szybko i sympatycznie. W doskonałych humorach z upominkami-nagrodami i ogromem wrażeń wróciłyśmy do domu.
To Ja Wiosna

Brak komentarzy: